Moje życie to moda!

moda_png___by_eawly-d58gwn4Witaj na moim autorskim blogu o modzie i stylizacji! Jak szukasz wskazówek, jakie buty wybrać do torebki, albo chcesz zapytać, czy Twoja kurtka pasuje do Twojej sukienki, zajrzyj tutaj! Będę starała się nie tylko doradzać, ale również opisywać swoje życie i pokazywać zakupy. Jestem absolutnie przekonana, że znajdziesz tu coś atrakcyjnego dla siebie!

Kocham modę!

To może opowiem Ci coś więcej o mnie! Fascynuję się modą odkąd byłam małym dzieckiem. W wolnym czasie robię różnorakie stylizacje zarówno sobie, jak i koleżankom, oraz znajomym ich znajomych. Wszyscy mówią, że jestem bardzo uzdolniona i powinnam dzielić się tym z całym światem. Tak oto powstał się pomysł na stworzenie tego bloga. Jestem niesamowicie szczęsliwa i pełna pozytywnej energii!

Mój blog czyli moja pasja!

W wolnym czasie będę na mojego bloga wrzucać zróżnicowane i niebanalne wpisy, które mam nadzieję, przewyższą nawet wasze oczekiwania. Jak pragniesz być na bieżąco ze światem mody, wchodź tu jak najczęściej! Liczę, że skoro już tu zawitałaś, to pozostaniesz na dłużej! Jeśli masz jakieś rady na temat tego, o czym mogłabym napisać, daj mi znać! Piszę bloga tylko i wyłącznie dla moich czytelniczek!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

